-12 kg, det ni ;-)

Äntligen tar viktminskningen fart och idag var det vägdag. Hade gått ner 1,2 kg sedan förra veckan så nu har jag gått ner 12 kg sedan 6 februari...

Annars så börjar vi få vårkänslor här hemma, eftersom jag är sjukskriven och mannen hemma med barnen så har vi åkt nu 3 dagar i rad till Rådsparken. Så mysigt, Neo och Ida får leka och titta på djur. Idag tog vi också med oss korv så vi grillade. Är det lika fint väder imorgon åker vi dit igen.

Ska lägga in min operationsberättelse också om någon är intresserad, det var lite dramatik en gång iallafall ;-) Dock vet jag inte om jag lyckades förmedla den i berättelsen, ska bara justera lite sedan lägger jag in den, kanske redan ikväll?

Näe nu måste jag umgås lite med familjen istället för att bara sitta här :-)

Kram Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback