Vill ha

Vill ha

Den här jackan vill jag ha, vad fin den är och precis rätt färg! Att den bara kostar 399 kr gör ju hela saken bättre. Men vilken storlek kommer jag att ha i vinter då? Mmm det ni, det är en svår nöt att knäcka, just nu har jag storlek 44-46, Skulle kunna tänka att jag kommer att ha storlek 42, eller??? Har faktiskt ingen aning, det är jättesvårt när man inte vet hur fort vikten kommer att gå neråt.

Har hittat en hel del godbitar på Ellos, bland annat den här jackan, sedan
 som är i äkta skinn och kostar 895 kr, tunika  199 kr, en annan tunika  299 kr, tights med dragkedja  149 kr, eller 2 pack tights med knappar  199 kr för båda, en jättesnygg cardigan  299 kr och så vinterns måste  stuprörsjeans 399 kr.

Jepps det här står på min önskelista just nu från Ellos, dock vågar jag inte beställa något just nu för jag vet inte alls vilken storlek jag kommer att ha, dessutom tjatar mannen om att vi behöver alla pengar till våra badrum ;-) Asch dessa män de förstår sig inte på oss kvinnor ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback