Nu är vi i princip klara.

Nu är vi i princip klara.

Med badrummet, så här snyggt blev det. klinkers på golvet svarta matta  5*5 cm, vita matta på väggen 20*33 cm. Sedan har vi lagt en pelare vid toaletten och duschen i samma som golvet. Bilderna gör det verkligen inte rättvisa, det blev så snyggt och den där mixen med stora och små plattor var jättebra.

Kommoden, spegeln, lampan, toasitsen och toalettrullshållaren är inköpta på Ikea. Dörrarna på kommoden är högblanka, vet inte om det syns, men det är jättesnyggt.

image134

Var ju tvungen att köpa svarta handdukar som matchade också, hittade fina och prisvärda på Ica Maxi. Handdukshållarna har vi också köpt på Ikea.

image136

Här ser man pelaren i duschen, duschen har vi köpt på Bauhaus.

Vi är jättenöjda, det blev verkligen jättesnyggt, ingen som vill köpa vårt fina hus nu? ;-)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skitsnyggt!!!
Jag har inte prövat något mineralpuder alls faktiskt,har bara hört en massa om ID. Personligen ligger jag nog på den nivån (både ekonomiskt och skönhetsmässigt *L*) att jag skulle testa IsaDora först för att testa,tror att det är halva priset...
ha det så bra

Postat av: Daniela

Supersnyggt!!! Du, kommer du på Me&I?

2007-08-01 @ 23:51:08
URL: http://dafe.blogg.se/
Postat av: mia dh

Vilket snyggt badrum, precis den stil som jag själv vill ha i nya bostaden. Ha det gott:)

2007-08-02 @ 09:22:33
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Ullet

Mycket snyggt måste jag få säga. *ler* Mycket snyggt!

2007-08-02 @ 17:49:10
URL: http://blogg.expressen.se/ullet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback