Neo idag i Lådbilslandet i Nykvarn

Neo idag i Lådbilslandet i Nykvarn

Idag hade vi bestämt när det var så fint väder att vi skulle åka någonstans, vi hade inte bestämt var. Och så ringde en kompis och frågade om vi skulle med till Lådbilslandet i Nykvarn, vi var inte sena med att hänga på. Och jag lovar, det var en riktig höjdare. Neo bara älskade att köra bil, han hade kunnat stanna kvar hela natten också om han hade fått, han brydde sig inte äns om oss utan bara körde långt bort från oss. Mmmm grabben börjar bli stor...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hmmm, låter ju kanon att det inte är onyttigt med tzaziki problemet är ju bara att latsippan Jenny köper sin tzaziki och den är INTE gjord på 3,5% *L*

Postat av: Jenny

Okej,jag får väl ge mig... *L*
Jo jag brukade göra tzazikin själv förrut men den här sommaren har latmasken i mig vaknat tror jag. Jag lyssnar och tar till mig,nästa grillning blir på 3,5%,jag lovar *L*
Annars har vi ju problem här hemma med att halva juli kryllar av födelsedagar så man får skärpa sig i tårtdjungeln,,,
Kram J

2007-07-23 @ 12:17:33
URL: http://wagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback