Här ska jag börja och träna

När jag har flyttat till vallentuna:

http://www.gymochsim.se/

Så fint, så lyxigt. Förr innan jag fick Neo åkte jag till Kungens kurva och tränade på Esporta, där hade de också barnpassning och allt känndes så himla kul och lyxigt. Det ska vara kul att träna eller hur?!?

Sedan fick jag Neo, och jag har inte hunnit och orkat träna. Det är för långt att åka 1 1/2 mil för att kunna träna, och här i Tumba finns ett "vanligt" gym som inte alls är lika kul och där har de så klart INTE barnpassning.

Jag har ändå tänkt att börja träna i höst, kan ju inte vänta ända tills mars, tänkte gå på Vattengympa en gång i veckan och när jag vill utöka tänkte jag gå på någon aerobics på träningscentret i Tumba.

Men jag ser verkligen fram till att börja träna i Vallentuna, låta barnen ha det jättekul i deras lekanläggning, som verkligen såg jättekul ut (kolla in den, den slår gamla Esporta med hästlängder!) tror nästan att det kommer att bli så att barnen tjatar på mig att jag ska gå och träna, hahaha. Dejan ska också hänga på självklart, det blir kul att kunna åka iväg och träna och lämna in barnen, utan att ha dåligt samvete för att någon får stanna hemma.

Kram Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback