5 månaders rapport

Nu är det fem månader sedan operationen, här är mina siffror:


6 februari- start med modifast

22 februari på operationsdagen- efter 16 dagar med modifast (-6,2 kg)

22 mars 1 månad efter operationen (-7,7 kg)

22 april 2 månader efter operationen (-4,3 kg)

22 maj 3 månader efter operationen (-5,9 kg)

22 juni 4 månader efter operationen (-4,3 kg)

22 juli 5 månader efter operation (-4,4 kg)

Allt som allt har jag gått ner 32,8 kg (har 20,7 kg kvar) och efter operationen 26,6 kg. 


Allt känns fortfarande jättebra och jag kan knappt tro att det är sant när kilona bara "rinner av en", från storlek 50 (vilket satt trångt) kan jag numera ha storlek 44 (ibland 46). Det ni ;-)


Kommentarer
Postat av: Jessica

jag bara undrar; var för en operation är det du gjort?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback