Ida kan klappa händerna!

Hon klappade händerna, när jag såg detta sjöng jag: "Klappa klappa händerna...." och så klappade jag mina händer och tittade på henne. Hon var helt överlycklig.

När jag efter några timmar tittade på henne och sjöng: "Klappa klappa händerna..." (utan att klappa händerna själv) så klappade hon dom igen. Så gulligt... Hon förstod att hon skulle klappa dom :-)

Barnen har verkligen varit för söta idag. När jag lagade lunchen så satt Ida och Neo på golvet i köket och lekte tillsammans med Neos duplo. Båda två var jätteglada, de tycker verkligen om varandra och vet precis hur man ska göra en mamma glad :-) Det värmer verkligen i mamma-hjärtat när man tittar på dom.

Kram Jennie

Kommentarer
Postat av: Veronika

Kaspian klappade också händerna för första gången en eller två veckor sen. Jag blev väldigt imponerad. Nästan mer än när han gick. För när han går är det inte så ... genomtänkt. Klappa händerna däremot.

Postat av: Helene Nilsson

Maja klappade också händerna för nån vecka sen - men jag är inte helt säker på att hon har full kontroll på vad hon håller på mied. Hon kan sitta på golvet för sig själv och leka och börja klappa händerna...Men klappa gör hon iallafall!

2007-01-17 @ 14:57:56
URL: http://www.taflin.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback