Desperate housewifes

Gjorde testet på kanal5s hemsida och fick det här svaret:

Du är mest lik Lynette Scavo.

Din man tror att ditt liv är slappt men i själva verket är du utarbetad och ingen kan riktigt förstå dig. Akta dig för alkohol, piller och spruckna kondomer.

Du gillar: Barn, sömnpiller, bollhav, internatskolor, dagen efter-piller.

Du gillar inte:
Barn, ta hand om hemmet, din mans befodran, kärringjävlar, handla.


Hahahaha, vem är du mest lik? Testet hittar du här:
http://www1.kanal5.se/desperatehousewives/test.asp

Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag är Bree... :)

Postat av: anna

Bree var det här med men jag kan inte hålla med testresultatet det minsta.
Jag är nog en av de slarvigaste personer jag vet och sätter absolut inte städning och ordning i första hand. Jaja.

2007-02-19 @ 09:46:56
URL: http://annakristina1.webblogg.se/
Postat av: Monica R

:) Bree, det stämmer nog..;)

2007-02-20 @ 19:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback