Nu ligger vårt hem på hemnet

Pirrigt, undrar hur det kommer att bli? Hoppas det inte strular nu bara.

Ni som känner mig vet vart ni kan hitta mitt hus, och ni som är nyfikna och inte känner mig kan lämna en rad här under kommentarer, ge er emailadress så kan jag skicka länken. Lämnar inte ut min adress här på internet, för säkerhetsskull bara :-)

Idag var jag och tog bort stygnen efter åderbråcksoperationen, jag undrar verkligen hur resultatet kommer att bli, tycker fortfarande att det putar lite där åderbråcken satt, har han inte tagit bort dom??? Jaja den som väntar lär väl se...

Idag verkar det också som om det vänder lite med Ida, hon har varit mycket piggare idag och inte haft så mycket feber, hoppas....

Kram Jennie

Kommentarer
Postat av: Niklas Eriksson

Lycka till med husförsäljningen. Det skall nog gå bra. Priserna verkar ju hålla sig på en hyfsad nivå fortfarande. Sen är det ju bra att riksbanken lät bli att höja räntan.

/Mvh Niklas

Postat av: Veronika

Jag är så klart nyfiken. Så skicka gärna länken. ;)

2007-12-29 @ 22:03:18
URL: http://sagoslott.wordpress.com
Postat av: Jennie

Tack Niklas jag hoppas att du har rätt :-)

Veronika den kommer med emailen nu med en gång :-)

Kram Jennie

2007-12-30 @ 20:29:31
URL: http://jenniemedtrean.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback