Mmmmmmmm

image259
Har inhandlat en sådan här, glass med smak av jordgubbscheesecake. Den var supergod!

image260
Har förut provat den här sorten, en mäktig chokladglass med brownie bitar. Den var jag inte överförtjust i, visst var den god i början men blev övermäktig efter några skedar, väldigt stark smak av choklad och jag mådde illa efter att ha ätit den. Om man gillar mörk choklad kanske man gillar den bättre.


Ben&Jerry är ju ett märke som kostar ca 50 kr i butik, men det är det värt. Det behövs inte alls lika mycket på tallriken eftersom den inte alls är så luftig och fylld med bubblor som vanlig billig glass. Jag har blivit lite av en gourmet, satsar hellre några extra kronor på kvalitè och äter lite mindre istället :-)


Kram Jennie


Kommentarer
Postat av: Veronika

Jag tycker också deras choklad kan bli lite för mycket. Man får köpa en vaniljglass och dela med. Och när JAG säger att det blir för mycket choklad, ja, då är det mycket choklad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback