Mellandagsrean

Idag var inte så mycket att hurra för, jag vet inte om vi kom förtidigt för personalen stod och märkte upp. Kanske blev det mer kläder senare, men just när vi kom fanns det inte så mycket. Köpte dock några byxor och tröjor till barnen. Sedan köpte jag den här klänningen på Lindex till mig, var inte på rean men var ändå ett fynd tyckte jag:
image261
Köpte den i storlek M på Lindex för 299 kr. Jättesöt tyckte jag och precis sådär lagom tight. Provade en massa klänningar men alla klänningar var ju som tält! Ser man ju bara ännu större ut än man är ju... Tänkte ha den här klänningen på Nyårsafton.

Idag har vi käkat TAI-Mat, dock var det svårt att hitta något ställe som var öppet, trodde att allt skulle vara öppet annandagen. Hittade dock ett ställe här i Tumba som var öppet. Mmmm jag bara älskar TAI-mat det är så himla gott :-)

Sedan har vi sett Kogänget med barnen, vi har tagit det ganska soft idag och bara mysigt av ledigheten. Dejan fick dock åka en sväng till Närakuten i morse, Ida har nu haft feber i lite mer än 4 dagar och hennes hosta... Mmmm tala om det, så han åkte dit men odlingarna visade ingenting så hon har bara något elakt virus. Bäst att kolla upp iallafall. Därför är vi hemma och tar det lite lugnt. Imorgon måste vi till återvinningsstationen och slänga lite skräp, blev ju lite efter alla paket, och dessutom ska vi ju snart ha visning så det är dags att bli av med lite mer skräp tills dess. Dock har de infört passerkort på återvinningsstationerna, hel sjukt, alla har ju inte fått hem passerkorten än, men jag gissar att dom ändå inte kan neka någon inträde??? Det märker vi väl imorgon gissar jag.

Ska sätta mig och kika lite på blocket också, vi behöver köpa en del kartonger nu så att vi kan börja packa lite redan nu. Se om vi hittar några bra kartonger.

Kram Jennie

Kommentarer
Postat av: mia dh

Håller med, Lindex verkar ha tagit i ordentligt på storlekarna. Din klänning ser jättefin ut, god fortsättning:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback