Känner mig lite besviken

Angående operationen, i onsdags var jag så trött så jag orkade inte tänka utan det kommer nu. Han strippade ju mitt ben, och sedan skar han bort åderbråcket som är på låret, men åderbråcken på vaden lät han vara. Faan vad tråkigt, tänk om de inte går bort nu??? Jävla skit alltså. Det blir väl så antagligen att jag ändå måste gå och ta bort det privat *suck*.

Sköterskan sade att det ibland kan gå bort av sig självt när man har tagit bort trycket från det stora, men om det inte gör det då? Då får läkaren göra en ny bedömning, men då är det ju bara kosmetiskt då lär han väl inte ta bort det? Jaja allt detta tar sådan tid, ville ju hinna bli fin innan sommaren, för nu måste jag vänta och se resultatet innan jag kan göra något *suck*

Kram Jennie

Kommentarer
Postat av: Fridah

** åååh tack så mycket :) ha en fin helg du också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback