2 månader sedan operationen

Nu är det två månader sedan operationen, här är mina siffror:

6 februari- start med modifast

22 februari på operationsdagen- efter 16 dagar med modifast (-6,2 kg)

22 mars 1 månad efter operationen (-7,7 kg)

22 april 2 månader efter operationen (-4,3 kg)

Allt som allt har jag gått ner 18,2 kg och sedan operationen 12 kg. Inte dåligt jobbat va`? 3,5 kg till och sedan ska jag gå och klippa mig, det är något jag har lovat mig själv, förhoppningsvis får jag gå och klippa mig inom en månad ;-)


Har 35 kg kvar att gå ner, tills jag har nått målvikt och ligger på ett normalt BMI.


Kommentarer
Postat av: Monica

Vad kul Jennie att det går så bra för dig, du har gått ner en massa kilon!! Toppen:D Och snart har du en ny snygg frisyr:D Alexia hälsar, Kram!

2007-04-27 @ 16:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback