Vi var och handlade och helt plötsligt ser jag den där....

... den som jag har läst om i flera bloggar nu, och efter det blev jag så sugen. *SNyFT* Men jag kan inte köpa den, vill ha, vill ha, vill ha.

Jag kan inte äta den, för Ida lider av mjölkallergi och jag ammar henne... Börjar bli ganska trött på att amma nu, vill helst av allt sluta, men det kan jag inte för Ida vägrar flaskan. Vad ska man göra? Jo man får avstå från sådana där goda saker som det har stått om i flera bloggar nu, vad är det jag pratar om kanske ni undrar? Jo Mmmmmmmmmmmmarabous nya chokladkaka med daim, supergod har jag fått höra.

Men men, kanske jag någon gång kan smaka på den när jag har slutat amma, om några år typ ;-)

Kommentarer
Postat av: Annisa

Hur gammal är lillan? Det går inte att ge henne ersättning i mugg eller kopp? Men det klart, det kanske är bökigt. Förstår att det är tufft när hon har mjölkallergi! Du får ju verkligen tänka på precis allt du äter.
Kram!

Postat av: Veronika

Köp kakan nu! Det är väl limited edition? Så du inte sitter där om några veckor och grämer dig för att du inte hann köpa innan de tog slut. Jag har inte heller ätit än.

2006-09-10 @ 14:03:37
URL: http://sagoslott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback