Slappardag

Eller slapparhelg, har nästan inte gjort något. Hmmm borde ha städat det ser verkligen ut som ett bombnedslag men har inte kunnat ta mig för det. Min man verkar inte heller så intresserad, så... Hmm kanske någon annan dag? ;-)

Angående den där daimchokladen så får jag väl köpa mig en eller två ;-) Och lägga undan tills jag kan äta den då, så jag inte missar den ifall den tar slut.

Ida har druckit lite mer ersättning idag på flaskan, gav henne det två gånger, en gång på morgonen och en gång på kvällen. Hon drack cirka 70 ml varje gång! Framsteg, framsteg. Kanske hon snart tar flaskan och orkar dricka ett helt mål?

Är ganska trött nu fast jag inte har gjort någonting... Hmmm konstigt.

Orkar inte skriva mer, vi ses!

Kram Jennie

Kommentarer
Postat av: Annisa

Va bra att hon tog flaskan lite! Alltid något :=)

Postat av: Jessie

Härligt med en slappar helg. Är själv snart ledig och jag ska njuta i massor..

2006-09-12 @ 00:00:35
URL: http://jessie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback