Idag promenerade vi till Ica Maxi

Vilket är cirka 3,5 km härifrån. En precis lagom promenad, när vi väl var där så köpte vi det allra nödvändigaste, eftersom vi inte hade bilen med oss så ville vi inte ha för mycket att bära. Dock hade vi två vagnar med oss så lite kunde vi lasta på dom. Efter att vi hade varit där tog vi bussen hem igen.

Annars har vi faktiskt inte gjort så mycket mer idag än att slappat hemma. Det behövs det också. Jo förresten, det har blivit framsteg med Ida också, hon drack hela 80 ml profylac i nappflaskan ikväll! Åhhh jag hoppas verkligen att det börjar lossna med nappflaskan nu. Nästa vecka tänkte jag ringa och prata med dietisten, vi skulle gå dit eftersom hon är mjölkallergisk, det är snart dags att börja ge henne mat och det är bra om jag vet vad jag kan ge henne, och kanske lite bra mjölk och äggfria recept.

Kram Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback