Expressens valtest

Det här testet känndes lite bättre för mig, här hade de fått med de flesta av de frågor som jag tycker är viktiga. Valtestet kan ni hitta här:
www. expressen.se

Så här blev mitt resultat:

Vänsterpartiet: 35%
Socialdemokraterna: 39%
Miljöpartiet: 42%
Centerpartiet: 50%
Folkpartiet: 46%
Moderaterna: 46%
Kristdemokraterna: 59%

Min kommentar: Kristdemokraterna vann igen! Är det kanske kristdemokraterna jag ska rösta på i det här valet? Hmmm, det var något nytt för mig. Annars var blocken lite jämnare vid det här testet, och det är väl det jag har känt själv också. Att jag inte är självklart borgerlig... Centern blev också ganska hög även vid det här testet, kanske ska läsa på lite mer vad det är dom vill igentligen.

Testa gärna själva och berätta hur det gick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback