Ett test till, DNs test.

Det här testet hittar du här:
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2390&previousRenderType=1

Så här blev resultatet:

Moderaterna: 65%
Kristdemokraterna: 61%
Centern: 59%
Folkpartiet: 57%
Socialdemokraterna: 48%
Miljöpartiet: 42 %
Vänsterpartiet: 35 %

Min egna kommentar:
Moderaterna vann, lite förvånad är jag allt. Trodde inte att jag sympatiserade så mycket med dom. Men de har gått mer till mitten, och jag är nog mitten... Tycker faktiskt om Fredrik Reinfeldt, har hellre honom som statsminister än Göran Persson tycker att han är mycket sympatiskare faktiskt! Annars kom Kristdemokraterna tvåa, så det är väl dom som ligger bäst till hittills. Folkpartiet kom dåligt till bland de borgliga partierna även denna gång.

Vad fick ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback