Vill också säga tack

Till min familj som var här idag för fina presenter. Nu är jag välklädd igen :-) För de som är nyfikna fick jag massa kläder från en affär som heter Zizzi så snygga ;-)

På tisdag fyller jag 32 år, guuuuuuuuuuud vart tar åren vägen? Hehehe måste göra något med mitt liv, har ju inte hunnit med något ;-) Bara skaffat 3 barn, köpt radhus, tagit körkort, gått på högskolan, jobbat osv. Hehehe vad ska jag göra mer då? ;-) Någon som har något bra förslag vad man kan hitta på med livet mer? Näe skämt åsido just nu handlar mitt liv faktiskt mycket om barnen. Tråkigt kan nog många tycka, men jag tycker inte det. Jag saknar dock att få gå på restaurang med maken och bara käka, ta det lugnt och kanske få hinna prata? Det är lite svårt bara när man inte har någon barnvakt i närheten, du vet var jag finns mamma *blink blink*

Kram Jennie

Kommentarer
Postat av: Veronika

Grattis på födelsedagen en dag försent. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback