Trött trött trött

Vet inte vad som händer, men jag är så trött. Skulle helst bara vara hemma och sova hela dagarna om jag kunde ;-) Är det vädret som gör mig så här, idag var det väldigt mörkt ute, man kunde nästan tro att det var kväll när man tittade ut vid lunchtiden.

Har varit på 6 månaderskontroll med Ida också, numera väger hon 6670 gram och är 63 cm, hihihi börjar bli en liten kluns nu ju :-) Hon fick ok-stämpel i rumpan då hon klarade av allt man "skulle".

Idag åkte jag in till city, träffade en kompis där, hon tog med sig två barn hon också, de är nästan i precis samma ålder som mina yngsta. Vi käkade lunch på Kulturhuset och gick sedan ner till "Rum för barn". Det var väl igentligen trevligt, men vilken pers det är att ta hand om två små barn. När jag skulle byta blöja på Neo för han hade bajsat fick jag lämna Ida hos min kompis, hon hade dessutom en till liten att ta hand om och sin 2 åring som sprang omkring överallt... När jag sedan skulle byta blöja på Ida fick jag lämna Neo med henne, då hade hon 2 stycken 2åringar som sprang åt varsitt håll... Och en liten att bära...

Och samma visa var det för mig när hon skulle byta blöja. Sedan blev Ida verkligen vrålhungrig, hon ville ha mat nu!!!! Så jag skulle värma hennes mat i micron och sedan satte jag mig och matade henne, hon var jätteglupsk, min kompis matade hennes lilla och hennes 2 åring satt av någon okänd anledning fint och tittade på. Men inte Neo, oj oj oj, han sprang så klart iväg. Jag som är lite nojjig så där och inte vill lämna honom i sikte fick springa efter, då blev så klart Ida vrålförbannad, och så höll det på. Hehehe gissa om jag var något svettig efter det? Och att jag dessutom känner mig väldigt trött nu också gjorde inte saken bättre, dröjer nog ett tag innan jag åker in till stan igen, kanske jag vågar göra det om jag har mannen med mig?

Annars ska jag inte klaga, det rullar på. Springer till Öppna förskolan i princip varje dag, där är det lite skönare. Alltid någon man känner som kan hålla lite utkik efter barnen om det skulle vara något. Där kan man också låta barnen springa fritt på ett annat sätt, för där kan de inte smita som de kan göra på Kulturhuset mitt inne i city liksom!

Näe nu ska jag nog gå och lägga mig, god natt!

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej jennie! Jag är oxå trött hela tiden:-( hoppas det går över snart! Kram Monica

2006-10-05 @ 09:09:11
Postat av: Veronika

En liten kluns? Haha, Kaspian ska på kontroll nästa vecka och han väger över 8 kg (enligt vår våg hemma). Så då är nog han en stor kluns. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback