Tack för alla kommentarer igen

Svarar här på din fråga Sara: Nanny köpte jag. Tyckte att det var det billigaste alternativet, det kostar 1795 kr (gjorde iallafall då vet inte om de har höjt priset) för två plattor och larmet. Har räknat med att använda det tills Ida är cirka 1 år. Jag köpte det från andningslarm.se . Till Neo hyrde jag ett andingslarm från Technomedica, och hade det i cirka 10 månader, det blev dock DYRT, kostade 350 kr i månaden.

Nanny fungerar jättebra, jag litar på det larmet. För mig är det otroligt lugnande att vakna på natten och se den gröna lampan blinka. Istället för att gå upp och känna på henne, som jag hade fått göra om jag inte hade haft det. Så jag vaknar till, ser att det blinkar och sedan somnar igen :-) Tycker helt klart att man ska investera i ett larm om man är rädd och orolig. Det kostar ju inte så mycket, jag har tänkt att sälja det vidare så min kostnad för ett år räknar jag uppgår till max 1000 kr :-)

Fråga gärna om det är något mer du undrar över :-) Förresten ska säga GRATTIS också!

Kram Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback