Har inte hunnit/orkat skriva här på ett tag

Har inte hunnit vara på internet heller så mycket igentligen. Vet inte vart tiden tar vägen igentligen.

Igår var jag i Norrköping och det var ett himla farande och flängande. Först åkte vi till mamma, var där och åt lunch, och äpplepaj. Efter det åkte vi till morfar som bor på ett hem. Han var väldigt dålig, jag som inte har sett honom på ett tag tyckte att det såg ut som om han inte hade långt kvar... Innan vi åkte till honom åkte vi hem en snabbis till lillebrorsan, glömde det, för vi skulle kika på hans nya lägenhet. Och sist men inte minst åkte vi till mormor för hon ville också visa sin nya lägenhet *suck*

Allt det här på en dag, prata om att vi var trötta, först bilresan dit och sedan allt flängande runt och sedan bilresan hem. Neo var vrålhungrig i bilen och grät från Sille krog, vi skulle igentligen ha stannat och ätit middag men eftersom Ida somnade så tänkte vi försöka ändå. Men när vi kom till Alby svängde vi in på McDonalds. Vi beställde mat till oss alla, salladen som vi fick på hamburgarna var dock inte särskilt fräsch, den var brun! Blääääääääääää! Så nu dröjer det nog ett tag tills jag går på Mc igen.

Summan av kardemumman blev att jag och mannen bestämde oss för aldrig mer! Nästa gång vi åker dit åker vi till ETT ställe, man orkar inte. Det blir inget kul utan bara jobbigt.

Och så mamma som tjatar om att jag ska flytta till Norrköping, hade varit mycket lättare osv. Vadå mycket lättare? Jag trivs här i Tumba och kommer aldrig flytta så det så! Orkar inte starta om på nytt med nya vänner och hela faderullan. Tror inte att hon skulle ställa upp och vara barnvakt så mycket som hon säger heller, hon har ju sitt liv och sitt jobb. Tror faktiskt inte att det skulle vara så stor skillnad. Jag menar träffar hon min lillebror oftare?

Näe som ni hör så känner jag mig ganska trött på allt det där med släkt just nu. Det blev lite för mycket igår, handlar igentligen inte om släkten, men själva bilresan och allt flängande var inte så jätteroligt. När det sedan blev dags att äta middag fick man slänga sig in i första bästa McDonalds och så fick man brun sallad, blääääääääääääää!!!!

Tjatig, jag? Näe, eller hur? ;-)

Idag åkte vi in till city iallafall, men just nu har vi ganska så ont om pengar så det blev inget shoppande, utan mest kikande och planerande inför jul...

Näe nu ska en trött tjej som jag gå och göra något annat, så slipper ni lyssna på mitt gnäll ;-)

Kram Jennie

Kommentarer
Postat av: Veronika

Hellre gnäll än helt tyst. :)

Postat av: Annisa

Ja en del släkt är skönast att ha på avstånd :)
Och McDonalds är inge gott, testa MAX istället!! Mums!

2006-11-15 @ 20:44:51
URL: http://annis72.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback