Idag

Hade jag efterkontroll, den gick bra. Jag knep bra och allt såg okej ut. Vi pratade lite om förlossningen och hon ställde lite frågor för de gör tydligen någon statistik. Efter det åkte Dejan och jag med barnen förståss till Nacka, vi åkte kommunalt. Vilket var riktigt kul. Vi hade två enkelvagnar så vi kom fram överallt.

Men en sak tycker jag är lite märklig, vad svårt det var att komma ner till bussarna som går till Nacka från slussen. Antingen gick man igenom tunnelbanan, eller genom ett köpcentrum som dessutom inte hade någon hiss?!? Finns det verkligen inget annat sätt?

Vi var där i deras centrum, sedan gick vi till Barnens hus och lite annat. Vi åt lunch där också, indisk mat, tikka masala, det var riktigt gott faktiskt. Och kändes inte så fett heller, rätta mig nu om jag har fel?!?

Det här innebar en massa promenerande, vilket var bra. Jag har dock inte kunnat ha koll riktigt på pointsen idag, eftersom det är svårt att räkna när man äter ute, men jag tror att jag har hållt mig inom rätt antal, men säker kan jag inte vara :-/

Dessutom hann jag inte hem för att gå till viktväktarna så det blev ingen vägning idag, och jag hade faktiskt tänkt att gå idag. Samtidigt känns det inte så farligt, imorgon börjar mannen att arbeta och då är det slut på ute-ätandet så då blir det lättare för mig att räkna också. Så nu ska nog allt gå mycket lättare.

Just det var och vägde Ida idag, när jag ändå var på MVC (de hade en liten våg där utanför BVC) och Ida väger nu 5020 gram, hon börjar bli riktigt stor nu. Över 2 månader nu också lilla tjejen...

Tänkte tacka för alla peppande kommentarer också, tillsammans är vi starka eller hur?!? ;-)

Nu "ropar" Ida, god natt!

Kommentarer
Postat av: Helene Nilsson

Hej igen!
Vad roligt att du antar utmaningen. Här kommer min e-mail adress så kan vi mailas:
[email protected]

Jag har vägning egentligen på tisdagar men eftersom det är nationaldag på tisdag och stängt då så kommer jag att gå dit på torsdag denna vecka, men sedan blir det tisdagar som är min vägdag.

Postat av: Veronika

Hur är det med dig? Länge sen (en vecka) du uppdaterade, så jag blir lite nyfiken. Hoppas allt är bra iaf. Själv mår jag fint. :)

2006-06-07 @ 13:56:51
URL: http://sagoslott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback