Vilket härligt väder!

Idag har det varit jättefint väder, eller rättare sagt det har varit det i några dagar nu, men jag har inte haft tid och förstånd att njuta av det. Men idag var jag ute och promenerade massor. Igentligen blev väl sträckan inte jättelång eftersom jag inte kan gå så snabbt, men vi var ute några timmar iallafall. Men aj aj aj efteråt. Trodde att ryggen skulle gå av, och trycket neråt... Ja jag är nog i en 85 årings kondition nu. Men snart så blir jag som vanligt igen (hoppas jag).

Annars är jag i vecka 37+5 idag, och har väl inte så jättemånga känningar att något skulle vara på G. Så det tar nog ett tag till. Igentligen gör det nog inte så mycket heller. Igår fick jag bara tanken; "Varför ha så bråttom?" Bebisen kommer när den vill och igentligen är det inte så jättehemskt att vara gravid. Mår hyffsat, iof ganska dålig kondition, men det går att leva med. Dessutom är det här min chans nu att riktigt umgås med Neo innan bebisen kommer. Visst kommer jag att umgås med Neo när bebisen kommer, skulle aldrig strunta i honom bara för det. Men det kommer säkert att vara mycket med amning och sådant i början iallafall. Vet med mig att amningen gärna vill strula lite i början.

Annars är det väldigt lugnt i magen, men det är kanske inte så konstigt för det börjar bli rejält trångt för bebisen nu. Skulle gissa på att den väger lite mer än 3 kg? Lite orolig är jag dock för att få en stor bebis, men det ordnar sig nog. 15 dagar kvar till bf och max en månad om jag skulle gå över tiden. Så det finns ändå ett slut på det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback