Vågar man gå och lägga sig inatt?

Jo det vågar jag faktiskt, att samma sak ska hända på precis samma dag är väl helt omöjligt eller? Idag är jag i vecka 35+1 enligt MVC, och det var den här natten som jag gick och lade mig för att sedan vakna klockan fyra i tron att jag hade kissat på mig. Hela sängen var helt blöt. Sprang till toaletten, men det fortsatte att droppa och då förstod jag att det inte var kiss. Vattnet hade gått.

Men att det skulle hända precis på samma veckodag den här gången är helt otroligt, tror inte att det kommer att hända något inatt alls faktiskt. Det känns som om det är långt kvar, fast ändå inte. Men jag tror absolut att jag kommer att gå minst 2 veckor till.

Idag var Neo och jag på barnrytmiken, det gick faktiskt hyffsat. Jag är piggare än vad jag tror. Det tog emot att åka dit och jag tänkte, hur ska jag orka dansa? Men Neo valde att gå själv lite medans vi dansade, så det var i princip bara sista dansen som jag fick bära honom *skönt*.

Imorgon ska vi på 18 månaderskontroll på BVC och innan dess tänkte jag gå till öppna förskolan.


Så här ser mina siffror ut just nu enligt familjeliv:


Jag har 33 dagar kvar till förlossningen.


Du har gått 248 fulla dagar av 281 
Du är i vecka 36 
Du har gått 35 fulla veckor och 3 fulla dagar (v35+3) 
Du är i 8:e kalendermånaden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback