Trött

Idag är jag i vecka 35+0 enligt MVC och i vecka 35+2 tror jag med familjelivs kalender. Varför räknar de olika? Iallafall trodde jag att jag skulle klara mig att inte sova middag idag, Ha! Vilket skämt. Först åkte jag med Rebeca till Huddinge sjukhus och tog prov på den där knölen. De som tog provet trodde att knölen hade uppkommit av att hon hade ramlat eller slagit i huvudet på något sätt, för det känndes som om det var skelett. Ja vi får snart svaret så får vi se....

Sedan efter det åkte jag hem till en kompis som har två små barn, vi fikade, lagade lunch, satt och pratade osv. Jag var hyffsat pigg hela tiden, men plötsligt klockan tre så slog tröttheten mot mig. Jag orkade inte mer, fick ringa till Dejan och be honom komma och hämta mig. Vilken tur att han jobbar så nära och att han har ett så flexibelt jobb ;-) När jag kom hem sov jag nästan 2 timmar, jag var helt slut! Att man är så beroende av den där lilla sömnstunden nu på dagen.

Imorgon ska jag till barnrytmiken med Neo, hoppas jag orkar och mår hyffsat. Det kan vara lite jobbigt att bära honom när vi ska dansa, och nuförtiden envisas han med att bli buren hela tiden. Precis som om han känner på sig att jag inte orkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback