Slemmigt värre

Var på toan nu och hittade en riktigt seg och slemmig grej. Dock var den genomskinlig så det var inget blod eller något i den. Men antar att det kanske var slemproppen? Nu mår jag inte alls bra utan mår ganska illa, fyyy sjutton hoppas jag inte har åkt på magsjukan. Hoppas att det bara är att jag har ätit "illa" idag. Vi var ute och käkade lunch och sedan har jag ätit godis och till kvällsmat våfflor! Inte det nyttigaste precis. Hoppas det är så, jag orkar inte bli magsjuk nu. Risken är väl ändå ganska stor att jag har blivit smittad av min lilla goseunge.

Ska lägga mig tidigt ikväll, tänkte gå och lägga mig så fort tvättmaskinen stannar (om 20 minuter). För jag är så trött och orkeslös nu. Måste bero på promenaden som jag inte orkar. Näe nu orkar jag knappt skriva heller. Har lite ont i magen och känner mig bajsnödig. Snälla låt mig inte bli magsjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback