Neo kräktes inatt

Han var väldigt gnällig inatt, magen körde på honom och han kräktes flera gånger. Hade väldigt svårt att komma till ro och man märkte att han mådde dåligt. Så jag antar att han har åkt på magsjuka. Nu på morgonen var han ganska pigg men han har inte ätit något, dock har han druckit lite saft som han har fått behålla. Precis vad vi behövde? NOT! Som tur var verkar det som om det är en ganska lindrig variant eftersom han bara kräktes inatt.

Tvättmaskinen går nu för fullt, för det blev en del som blev nerspytt. Så nu kan man se en mening i att bebisen inte kom inatt heller. Tänk om vi hade behövt åka till förlossningen och lämnat Neo här hemma *ryser*. Han behövde verkligen sin mamma och pappa inatt.

Själv känner jag mig lite mörbultad efter inatt, men piggar säkert på mig framåt dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback