MVC besök idag

Och alla värden var bra, kollade inte riktigt allt utan det var ett ganska snabbt besök, går dit varje vecka nu och det är onödigt att kontrollera allt då. Det är blodtrycket och kissprovet som är det viktigaste och det såg bra ut. Hjärtljuden låg på 148-150. Jag har tyckt nu de två senaste dagarna (?) att jag har mycket lättare att andas. Och det beror på att bebisen är fixerad.

Detta har gjort att graviditeten känns mycket lättare, att kunna andas är viktigt ;-) Att bebisen är fixerad betyder också att om vattnet går så är det inte lika bråttom in längre heller, men det behöver inte betyda att något är på gång. För man kan gå med en fixerad bebis länge.

Spännande det här att inte veta när bebisen ska komma. Skulle så gärna vilja ha ett datum att ställa in mig på, den här ovisheten känns faktiskt lite jobbig. Just som att bebisen lika gärna kan komma inatt som två veckor över tiden.

Imorgon ska vi åka och hämta vagnen och köpa larmet. Det ser jag fram emot. Just nu går tvättmaskinen för fulla muggar försöker att bli av med all tvätt, så att allt är färdigt ifall att ;-)

Funderar lite på vad man ska ha i BB-väskan också, kanske det här blir bra:

Värmekudden
Digitalkameran
Mobiltelefonen + laddare

Näe nu ska jag tömma tvättmaskinen får fila på den där listan lite senare ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback