Mars idag!

Nu är mars månad här, och efter mars vet vi väl alla vad som kommer ;-) Vad spännande att det ändå har gått så här snabbt fast det ibland har kännts som om det har gått väldigt sakta.

Ser verkligen fram emot att tiden ändå har gått snabbt. Kan knappt förstå hur fort veckorna går. Snart är lilla bebisen här.

Idag blev det ingen öppna förskolan och inte heller MVC besök. Neo var lite dålig i magen i morse, bajsade lite löst. Så jag tänkte att det är bäst att stanna hemma så att man inte smittar några barn (hoppas det är fler än jag som tänker så, för då kanske man kan slippa lite smittspridning). Dock har han varit bra i magen sedan dess... Han kräktes en gång på eftermiddagen, men det var efter att han hade hostat. Iallafall kommer vi att stanna hemma från öppna förskolan imorgon också, men det känns inte som om han skulle vara magsjuk. Han äter ju och har inte diarré.

Sedan ringde min barnmorska och ville ändra tiden till imorgon, hon behövde sluta tidigare idag. Så nu blir det MVC imorgon istället.

Har fått en knöl bakom örat, märkte den i måndags. Den känns alldeles hård och är 1 cm från öron-roten eller hur man nu säger... Det gör ont när man rör den som ungefär ett blåmärke, vad kan detta vara? Först tänkte jag på en liten inflammation, men det blir väl inte stenhårt? Känns nästan som brosk, men då borde den väl inte ömma? Funderar på att ringa och höra med de på tumba vårdcentral imorgon, men vi får se hur jag gör...

Någon som vet vad det kan vara? Isådanafall får ni gärna säga det. Nu ska jag snart gå och lägga mig, vi höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback