Kanske skulle döpa om den här bloggen till "bajsbloggen" ;-)

För just nu känns det som om jag pratar mycket bajs ;-) Men just nu känns det som öken. Det händer ingenting, inget molande, inga värkar, dock går jag på toaletten ganska ofta!!! Och gör nummer två då förståss ;-) Pratade med mamma för en stund sedan och hon frågade om det är säkert att jag inte är magsjuk. Men då borde väl bajset vara löst?!?!?!

Ja vi får se vad som händer inatt, men nu kan jag inte skriva så mycket mer än att jag är trött på det här. Just nu känns det som en ända lång väntan. Och vet ni vad? Jag är bajsnödig ;-) Så nu ska jag gå på toaletten. För er som är nyfikna är jag numera i vecka 37+0 och bebisen räknas numera INTE som prematur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback