Ingen vattenavgång inatt.

Inte för att jag trodde det heller, det skulle väl ha varit lite väl märkligt om det skulle gå samtidigt som med Neo. Så detta innebär troligen att jag kommer att gå längre i denna graviditet än jag gjorde med Neo, vilket är väldigt skönt.

Annars är det bra med mig, ett väldans tryck neråt har jag. Känns som om bebisen tänker titta ut när som helst, men det är väl för att det trycker på antar jag. Kommer inte ihåg att det var så här med Neo eller Rebeca, men det är också sådant man glömmer.

Idag ringde de på morgonen från BVC också, Åsa vår bvc-sköterska var sjuk, typiskt! Jag som ville ha det här besöket avklarat innan förlossningen. Iof kanske vi hinner med det ändå, men man vet hur det blir när de är sjuka, då ska de få in en massa inställda besök samtidigt som de bokade, det kan ta tid att få tid till det. Men kanske hon kan få in oss snabbt på grund av mitt "tillstånd", hoppas det. Det var 18-månaderskontrollen vi skulle ha gjort, och ta spruta. Sedan ville jag fråga lite om eksemen som Neo har fått.

Vi gick iallafall till Öppna förskolan, och det var skönt att komma ut och få träffa lite folk. Det var ändå en vecka sedan vi var där och Neo var lite blyg i början. Imorgon har jag MVC besök, men känner på mig att allt kommer att se bra ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback