Idag var mamma här

Och hälsade på, vi försöker göra så att hon träffar Neo minst varannan vecka nu så här i slutet så att han ska känna igen henne när förlossningen börjar. Dock är det ändå 14 mil för henne att åka när det är dags, och lite orolig är man att det ska ta lång tid för henne att komma hit. Men det löser sig nog när det väl är.

Annars är det hyffsat med mig, har ett himla tryck neråt och det svider och drar i tappen där nere. Vad kan det betyda må tro? Ibland så försöker jag bara tyda alla signaler och ibland så känner jag att "vad spelar det för roll, jag kan ändå inget göra..." Och igentligen är det väl den inställningen jag ska ha, det blir när det blir. Ingen mening att gå och fundera.

Imorgon är det dags för Rebecas provtagning av hennes knöl på huvudet, sedan dröjer det väl någon vecka innan vi får svar. Skönt att ha det avklarat iallafall.

Annars är det en sådan här vecka när allt är inbokat känns det som. Både 18 månaderskontroll med Neo och MVC besök på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback