Idag är jag tillbaka, pigg och utvilad

Mår mycket bättre nu, inte trodde jag att det skulle gå så snabbt att bli återställd. Trist bara att vara hemma, vågar mig inte ut för man kan ju smitta fortfarande. Neo är också konstig i magen, har varit det ända sedan han hade magsjukan i helgen. Han är pigg och så, men lite lös i magen och så spyr han 1 gång på natten. Sedan kommer det ingenting mer? Kan det bero på att han vaccinerades i torsdags och hans imunförsvar går på högvarv och inte orkar ta hand om magsjukan ordentligt? Jag hoppas han blir helt frisk snart.

Så trots att jag känner mig fit for fight igen så har jag inte kunnat ge mig ut och träffa människor. Börjar känna mig isolerad och hade verkligen velat hitta på någonting *suck*.

Dock tog jag och Neo en liten liten promenad i området, han fick åka rutschkana, gunga lite och gå i vattenpölar. Det sista tyckte han var jättekul.

Sedan klockan 15 i eftermiddag har min mage småmolat hela tiden. Det sitter i framsidan av magen, vid stjärten och nedre delen av ryggen. Dock händer ingenting mer, det bara småmolar hela tiden. Om det skulle ha varit på gång borde väl det ha blivit starkare nu? *suck* att kroppen ska hålla på och luras så.

Kanske är det ändå någon svit kvar ifrån magsjukan som sätter igång det där molet? Jaja man ska inte fundera för mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback