Helskum natt

Inatt var en helmyskonatt med minimalt med sömn. Jag som i princip inte har haft några känningar alls, kännde mig bajsnödig, och sprang och bajsade stup i kvarten. Det bara tryckte om man säger så ;-) Till slut kom det ju inget bajs men det känndes som om jag ville bajsa hehehe fin beskrivning va`?

Det molade också där bak i höften, tog då två alvedon och somnade tillslut. Vaknade 2 timmar efter av samma sak, sprang på toaletten, och höll på, kom ju inget så klart och sedan värmde jag min vetekudde och lade den på höfterna, efter en kvart ungefär försvann allting och jag kunde somna igen.

Drömde då en helkonstig dröm att jag hade värkar och det var på gång. Och jag tyckte det var så jobbigt för att jag var tvungen att ringa in barnvakten ;-)

Helskum, men nu har jag inga känningar alls. Kan säga att jag inte sov så bra inatt alltså. Hoppas nu inte det ska vara så här varje natt tills det är dags, i värsta fall om 5 veckor?

Nu är jag i vecka 36+6.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback