Aj det gör ont

Idag var jag med Rebeca och tog om provet på Huddinge sjukhus, hon tyckte inte att det var något vidare kul (är otroligt spruträdd), men jag tycker att det gick bra under omständigheterna. Efter det åkte jag hem och hon gick till skolan. När jag var på väg hem så låg det is under snön, det såg inte jag utan jag kanade, nästan så att jag höll på att gå ner i spagat. Tur att jag hade vagnen att hålla mig i. Men fyyyy sjutton vad ont det gjorde, känndes som om hela bäckenet gick sönder. Efter det har jag knappt kunnat gå.

Hoppas det läker snart för så här kan jag inte ha det, kan knappt ta mig någonstans, det ända jag kan göra är att sitta. Idag har jag inte sovit middag och det känns nu, vad trött jag är. Skulle kunna somna på studs men vill så gärna se desperate housewifes först ;-)

Idag hade jag besök av en gammal kompis till mig. Vi umgicks väldigt mycket när vi var unga, det var genom henne jag träffade min man också. Hon var tillsammans med hans kompis och drog med mig på en fest hos honom. Tyvärr tog det slut mellan henne och min mans kompis och hon träffade en kille i finland och flyttade dit! Hon har väl bott i Finland nu i minst 7 år, och vi har bara träffats två gånger sedan hon flyttade dit. Dock har vi hållt kontakten, nu på sista tiden genom mail. Hon fick iallafall ett barn i januari och hon var här och hälsade på med hela sin familj, guuuuuuuuud vad jag blev bebissugen när jag såg den lilla, så söt! Tänk att dom är så där små, och ändå var inte hennes bebis så jätteliten för den vägde ca 6 kg. Men hon känndes så liten.... Nu längtar jag ännu mer, men den som väntar på något gott....

Annars är det väl inte så mycket mer att säga, mer än att nu är det 27 dagar kvar till BF och max 41 dagar kvar, det går fort ska ni se ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback