Mina plus idag

Är att jag iallafall har promenerat cirka 4 km idag. Mina minus är att jag har fuskat med maten idag. Det blev så, vi var och handlade sent på kvällen efter att mannen hade kommit hem, jag var vrålhungrig...

Behöver jag säga mer? Imorgon är det en ny dag och nu gäller det! Inget mer fuskande!

Annars har vi haft det jättemysigt idag, Neo var lite hostig så mina redan gjorda planer på att jag skulle åka till en kompis idag ställdes in. Ville inte riskera att smitta hennes barn. Så jag har i princip varit ensam med mina barn hela dagen och bara njutit. Suttit på tomten hela eftermiddagen och Neo lekte i sandlådan. Ibland känns det som om livet leker.

De är så fina mina barn... Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback