Ida är mjölkallergisk

Vilket innebär att jag inte får äta mjölkprodukter eftersom jag helammar. Detta innebär att det blir ett helt nytt sätt för mig att tänka. Har börjat kika efter ersättningsprodukter, äter kalciumtabletter osv. Men vad svårt det är, det är ju mjölk i nästan allt! Till och med i majonäs och maränger kan det vara tillsatt!

Just nu orkar jag inte bry mig om viktväktartänket utan ska försöka komma in i mjölktänket först, och när jag känner mig mogen för det ska jag gå på viktväktarna igen.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Åh, vad jobbigt. Och du som klämde i dig en liter om dagen. Men skönt att ni fått reda på det så tidigt.

Postat av: camilla

skönt att veta vad som orsakar lillans bekymmer...men ack vad jobbigt...alternativet är ju att sluta amma...
Tänk på vikten ändå...det går nog bra..du har ju varit så duktig jue...

2006-07-11 @ 15:34:38
URL: http://quarter65.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback