Gaaaaaaaaaaaaaah

Den här veckan har gått med dunderfart, hinner ju inte skriva här ju :-( Så ni som väntar på svar från mig på email, håll ut det kommer, ska skriva så fort jag hinner. Just nu prioriterade jag att skriva här, nästa gång ska jag prioritera att skriva till er.

Så du som väntar på svar angående utmaningen det kommer, så länge får du läsa här hur det har gått för mig. Och Veronica kul att du undrar vart jag har tagit vägen ;-)

Hur är det med mig då? Bara bra, jag stortrivs verkligen att vara hemma och träffar en massa roliga människor hela tiden. Och det känns som om jag bara får fler och fler vänner hela tiden just nu. Det är kanon att vara hemma och hänga på öppna förskolan man knyter så många kontakter då.

Men det här med vikten, gaaaaaaaaaaaaaah säger jag. Vad svårt det är. Hade dop förra helgen vilket satte igång sötsuget rejält och att sedan ha saker hemma i frysen efter det, sätter ens karaktär på test ordentligt. Ja jag har ätit sötsaker, jag erkänner. Dessutom hade vi ett par vänner på grillning här i lördags och det blev både god mat och efterrätt... Allt rymdes inte under pointsplanen. Dock har jag varit duktig  med motionen har gått cirka 5 -8 km om dagen. Tog mig till viktväktarna idag och vad visade då vågen? Jo +-0 kg. Alltså inget har hänt åt något håll. Blev dock lite besviken för jag har börjat känna på kläderna att de sitter lite lösare... Kanske det är muskler som har bildats?

Idag köpte jag napp till Ida också, hon har börjat suga på fingrar och tummen. Och hellre napp än tumme om man nu måste välja. Och hon tog nappen nästan meddetsamma så hon blev nog ett nappbarn trots att jag hade hoppats få slippa. Nu är Neo ledsen och ska gå och sova så jag får nog ta Ida, vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback