38,5 points

Åt jag idag efter att jag har summerat allt. Att jag inte kan hålla mig inom de tillåtna ramarna, tycker inte att jag äter så många points, men ändå när jag räknar ihop det blir det fel! Så imorgon ska jag hålla mig inom 31,5 points (Drog av de 3,5 som blev för mycket). Och då ska jag skriva och uppdatera mig hela tiden och inte som idag när jag räknade ihop allt på kvällen...

Idag har jag en lånevagn också, var tvungen att lämna in den andra på reparation då en fjäder i stötdämpningen gick av. Men fyyy vilken hemsk vagn jag har hemma nu. Det är samma som jag hade en emmaljunga twin cerox fast en äldre variant (från 2004) och den är rejält misshandlad ska jag säga. Suffleten är sne och det är mycket annat som också är snett. Känns som om de som har lånat den inte alls har varit rädd om den... Synd faktiskt....

Näe nu är jag törstig och ska dricka lite vatten. Vi höres!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Du är duktig som kämpar på med pointsen. Min Johan har satt sig själv på diet, vilket jag förut önskade att han skulle göra för att det skulle bli lättare för mig. Men icke. Jag äter godis, glass och annat onyttigt dagarna i ända.

Postat av: camilla

hur många points får du äta???

2006-06-15 @ 10:30:35
URL: http://quarter65.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback