Trött Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Nu har tröttheten verkligen slagit kraft om mig, jag orkar ingenting. Känner mig så trött. Är aldrig riktigt utvilad, eftersom jag sover så dåligt på nätterna. Humöret går upp och ner på grund av det och min familj får ta de värsta smällarna. Så jobbigt, vill ha lite mer ork.

Ändå sover jag en stund mitt på dagen varje dag, men det är som om min kropp inte kan få nog av att sova. Behöver mer och mer sömn. Hur ska man orka? Nu är det dock max 2 månader kvar tills bebisen kommer ut så jag måste hålla ut.

Idag känndes det dessutom som om skinnet höll på att spricka på riktigt på magen, det gjorde så ont! Aj säger jag bara, och jag hoppas innerligt att jag slipper bristningar, snälla kropp var snäll mot mig.

Annars har jag idag varit på öppna förskolan och efter det gick jag hem och sov. Dagarna går hyffsat fort nu förtiden iallafall eftersom jag sover så mycket på dagen. Men känner att tålamodet med min underbara son börjar tryta. Näe nu måste jag ta mig i kragen, det är inte hans fel att jag mår så här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback