Tiden går fort när man har roligt...

Vad den här graviditeten har gått fort när man tänker efter, tycker bara att det har svischat förbi. Tror att mycket beror på att jag har Neo här hemma på dagarna och han upptar all tid.

Idag fick jag ett sms från en kompis som precis testat possitivt, KUL! Dessutom ringde en arbetskamrat idag som ska ha barn i augusti, vi pratade 1 1/2 timme vilket gjorde att vi blev lite sena till öppna förskolan. Vi hade en massa att prata om och jag har börjat inse att jag tydligen iallafall känner några som är gravida nu. Förut känndes det inte riktigt som det... Dessutom träffade jag en annan tjej på öppna förskolan igår som också väntar barn fast hon ska ha i början på mars, hon var jättetrevlig och jag hoppas att vi kanske ska kunna ha lite kontakt sedan.

Så idag har det varit en ganska bra dag. Har sovit nästan 2 timmar med Neo också, är så himla trött nuförtiden så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Men nu måste jag stå ut, det är bara ett litet tag kvar nu. Så här ser mina siffror ut just nu:

Jag har 48 dagar kvar.

Du har gått 233 fulla dagar av 281 
Du är i vecka 34 
Du har gått 33 fulla veckor och 2 fulla dagar (v33+2) 
Du är i 8:e kalendermånaden

Kommentarer
Postat av: Veronika

Neh men. Dina siffror från igår är ju mina siffror för idag! Då har vi ju ganska precis lika lång tid kvar. Fast du har lite, lite kortare. Och första barnet brukar väl ta längre tid på sig? Så du hinner nog före. :)
Sovstunderna på eftermiddagen är ovärderliga. Antingen det, eller så somnar jag vid 20-21 på kvällen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback