Nu kan jag nog räkna mig till de friskas skara

Visst lite snuva har jag fortfarande men sådant kan man ju dras med i flera veckor efter en förkylning...

Nu när jag känner mig bättre har jag fått en sådan boainstinkt, jag vill fixa till det sista hemma nu som ska göras innan bebisen kommer. Inatt fick jag en sådan konstig känsla att det inte skulle vara långt kvar. Hoppas jag inbillar mig och har lite mer tid på mig, vi är inte alls redo för att ta emot en bebis ännu...

Det här är mina siffror nu:

Du har gått 222 fulla dagar av 281 
Du är i vecka 32 
Du har gått 31 fulla veckor och 5 fulla dagar (v31+5) 
Du är i 7:e kalendermånaden

Jag har 59 dagar kvar nu till bf, det börjar bli riktigt spännande....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback