Idag hämtade vi ner Neos bebiskläder från vinden

Jag kollade igenom de riktigt noga, de flesta var blåa och väldigt killiga. Och vi som tror att det blir en tjej, sorterade ut det som en tjej kan tänkas ha iallafall och nu ligger det framför tvättmaskinen i högar så nu ska jag tvätta! En sak till som jag snart kan bocka av från listan. Sanningen att säga är att vi snart har gjort allt som behövs för att bebisen ska komma. Det känns bra, för då kan man ta det lugnt sedan och bara vänta in förlossningen i lugn och ro.

Annars har jag börjat få ganska ont i skinnet på magen, känns som om det inte räcker till riktigt, som det dras i liksom, svårt att förklara men det känns som om det ska spricka. Hoppas jag slipper sådana där strimmor på magen har ju gjort det hittills *peppar peppar*. Det trycker riktigt ordentligt neråt också, känns nästan som om jag ska tappa magen när jag går och står mycket.

Annars är det bara bra med mig, igentligen ska jag väl inte klaga, skulle kunna vara mycket värre ;-) NÄe nu måste jag fortsätta tvätta, vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback