Har knappt ork att skriva något här idag

Känns trist att man på sista tiden alltid skriver samma saker här, men jag är trött, trött, trött, trött.... Var kommer denna trötthet ifrån skulle kunna sova dygnet runt känns det som.

Idag åkte vi till mamma i norrköping iallafall. Måste få Neo att vänja sig vid henne inför förlossningen, och det börjar gå bättre och bättre. Snart kommer han nog att vara så van vid henne att jag ska känna mig trygg, dessutom ska Rebeca vara hemma under förlossningen också, och henne känner han och tycker om. Vi åkte dit och var där vid halv ett, åt lunch, efterrätt, satt och pratade en stund sedan åt vi semla och klockan fem åkte vi hemåt igen. 28 mil tur och retur är det, så det kanske är det som har tagit på krafterna också... Orkar ingenting längre ju.... Nästa gång är det hennes tur att komma hit iallafall, hon ska hit på torsdag och då räknar jag med att han ska vilja umgås med henne ordentligt.

Idag bytte hon blöja på honom, hehehe man märkte att det var länge sedan hon gjorde det ;-) Men iallafall i början var han lite konfunderad, arg och ville inte att hon skulle göra det, men han gav med sig ganska fort, så det känndes bra.

Började fundera på idag vilket sjukhus jag skulle vilja föda på om Huddinge inte tar emot oss heller, men ska nog sluta fundera på det. Det blir det sjukhuset det blir bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback