Alla hjärtans dag

Idag tog jag och Neo det lugnt på morgonen, vaknade klockan 8.00 och åt frukost. Sedan gick vi och badade båda två, det var skönt att slappna av där, men fyyyy vad trångt och svårt det har blivit att komma ur badkaret hehehe. Man börjar känna sig riktigt klumpig nuförtiden, sedan klädde vi på oss och gjorde oss iordning, strax innan elva började jag känna mig trött. Så då tog jag Neo och gick och lade mig med honom, vi sov 2 1/2 timme!

Efter vi vaknadeåt vi lunch och skyndade oss till öppna förskolan.

Nu på kvällen har vi ätit middag hela familjen sedan gav vi våra alla hjärtans dag presenter till varandra. Jag fick en jättestor och fin rosbukett av min man och choklad, och choklad av min dotter :-) Alla i familjen fick någonting, Rebeca (min dotter) hade till och med köpt babykläder till bebisen som inte har kommit än. Gulligt!

Så nu ska jag ägna mig åt min favoritsyssla ikväll; titta på Desperate housewifes och äta choklad ;-)

Imorgon har jag MVC besök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback