Aj!!!! Det gör ont!

Inatt vaknade jag av att jag hade världens kramp i högra vaden. Det gjorde så ont att jag bara skrek rakt ut: Aj!!!! Det gör ont, Dejan skynda dig fort! Dejan som sover i Neos rum eftersom vi håller på och vänjer honom vid att sova i sitt eget rum blev givetvis jätteskraj och kom springande fort. Han fick dra och bänja lite i foten så gick det över sedan, men sablar vad ont det gör. Undrar varför man får sådana kramper, hade inte det med Neo men kommer ihåg att jag hade det ofta när jag väntade Rebeca. Om någon har något tips får ni gärna ge mig det.

Min foglossning hade blivit bättre trodde jag... Men jag förstår nu att det antagligen berodde på att jag förra veckan bara var hemma och vilade. För idag tog jag en promenad till Öppna förskolan och det känndes minsann kan jag säga... Usch att det ska vara så jobbigt att röra sig numera.

Efter öppna förskolan följde en kompis med hem till oss, hon har en pojke i Neos ålder, vi åt lunch, fikade och sedan fick barnen leka lite. När de hade gått städade jag undan lite och sedan gick jag och Neo och lade oss och sov en timme, det var jätteskönt. Man blir trött av väldigt lite nuförtiden...

Annars har dagen flytit på, tycker att tiden nuförtiden går väldigt snabbt, rätt som det är kommer jag redan att vara hemma med en bebis :-) Dejan ligger och nattar Neo där uppe och jag ska sätta mig och titta på prison break, God natt!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Hejsan!
Tittade in från alltförföräldrar. Ville bara vinka lite!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback