Var på begravning idag

Ja morfars begravning var idag. Det var fint, han hade en vit jättefin kista med röda riktiga rosor på.  Att vara på begravning var mycket jobbigare/svårare än jag trodde. Jag fick som ett tryck över bröstet och det känndes jättesvårt att andas, antar att det är det som kallas för ångest?

Nu har jag jätteont i huvudet, känner mig trött och matt. Känns som om all energi har runnit av mig, men antar att det kan bli så här efter en psykiskt jobbig upplevelse. Är glad iallafall för att man fick den här chansen att ta farväl på mitt sätt. Jag sade inga fina ord, jag gjorde igentligen ingenting, orden orkade inte fram. Men jag vet att morfar iallafall var glad att jag fanns där och att jag tänkte på honom.

Vila nu i frid morfar, hoppas att du har det bra där du är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback