Nu ska jag sätta mig i soffan bredvid mannen och Rebeca

Det här med EFIT var svårt, det är svårt att förmedla vad man vill på en bild i timmen, ibland blev det många fler och ibland blev det inte äns en bild i timmen. Ni som har velat se vår jul har iallafall haft möjligheten. Anledningen att jag lade ut vår jul för allas beskådan på det här sätter var mest för min mammas skull, vi har nog alltid firat jul ihop, kommer iallafall inte ihåg någon gång vi inte har gjort det? Nu när vi inte kunde det den här julen, så får hon iallafall en chans att följa med och se vår jul ifrån datorn.

Nu är det så här att det blev många bilder och alla kommer inte med på startsidan, så ni som vill se alla bilder från vår jul får klicka på december 2006 här bredvid under arkiv så ska alla bilder komma fram.

Nu ska jag ta och sätta mig i soffan och äta lite god choklad och dricka lite julmust.

God Jul!

Kommentarer
Postat av: Vintage* Jessica

Mycket fina bilder på eran jul afton kul att kika in hur andra har det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback