Gott Nytt År + nyårslöfte

Gott Nytt År till Er Alla!!!!

Hoppas att 2007 har något riktigt bra att erbjuda till oss alla. Är glad om vi alla får vara friska och må bra nästa år också. Tänka sig vilken härlig liten familj man har.

Mitt nyårslöfte blir att bli lättare under 2007, förhoppningsvis ska man gå in i 2008 och ha nått målvikt eller iallafall vara nära. Så imorgon börjar "mitt nya liv" och den här gången menar jag det verkligen, kommer ju dessutom få en del hjälp via sjukvården för att nå det resultat jag vill ha, så nu får jag inte sabba det!

Ser fram emot 2007 och kan med glädje säga att 2006 inte var så illa det heller.

Så nu får ni berätta vad har ni för nyårslöfte, när jag har avslöjat mitt ;-)

Kram Jennie

Kommentarer
Postat av: Jessie

Gott nytt på dig med :)
Mitt nyårslöfte är detsamma som ditt... och att jag ska bli mer positiv... Nytt år nya utmaningear och nya förytsättningar... Lägga allt gammalt skräp bakom mig och gå vidare med huvudet högt! Det tycker jag är ett bra löfte :)

Postat av: Veronika

Jag ger inga nyårslöften. De saker jag vill förbättra vill jag ständigt förbättra. Men det är vikten (jag har gått upp igen, suck), självdisciplinen och ordningssinnet. Men jag lovar inget. :)

2007-01-02 @ 12:11:54
URL: http://sagoslott.blogspot.com
Postat av: Annica

Hej hej!
Ja du, nyårslöften, jag har bara lyckats hålla ett jag avgett och det är det 1996, att jag ALDRIG mer skulle avge några. :D Rätt så duktigt att lyckas hålla det än. :D

Kram
Annica

2007-01-06 @ 16:28:26
URL: http://frandagtilldag.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback